Wybierz kraj dostawy przesyłki

Sprzedaż zakończona

Tubolight Diamana XHD/XHD 27,5" (584 mm)-29" (622 mm) Wkładka do opony Blue

Sprzedaż zakończona

Tubolight Diamana XHD/XHD 27,5" (584 mm)-29" (622 mm) Wkładka do opony Blue

Nieuczciwa przewaga. To były słowa zawodowych jeźdźców. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy przedstawić Diamanę, najbardziej zaawansowaną wkładkę do opon, jaką kiedykolwiek stworzono. Po raz pierwszy w historii kolarstwa przeprowadzono badanie...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.

Kod produktu: DMXHD279 | ID: 1115101

Tubolight Diamana XHD/XHD 27,5" (584 mm)-29" (622 mm) Wkładka do opony Blue

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Nieuczciwa przewaga. To były słowa zawodowych jeźdźców. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy przedstawić Diamanę, najbardziej zaawansowaną wkładkę do opon, jaką kiedykolwiek stworzono. Po raz pierwszy w historii kolarstwa przeprowadzono badanie dotyczące przemieszczania się cząsteczek powietrza wewnątrz opony podczas deformacji karkasu.

Dlaczego niesprawiedliwe?

  • Opór toczenia, przyczepność, amortyzacja i ochrona przed przebiciem zawsze były kompromisem pomiędzy mieszanką bieżnika, wytrzymałością karkasu i napompowaniem powietrza. Diamana to jedyne urządzenie, które pozwala uzyskać jednocześnie mniejsze opory toczenia, wyższą przyczepność i płynniejszą jazdę, dzięki czemu jazda jest szybsza i bezpieczniejsza zarówno na podjazdach, jak i zjazdach. Witamy w nowej erze!

Jak to działa?

  • Obserwując jak opona ściska się i odbija podczas wstrząsu, widać jak cały proces przebiega na tyle szybko, że karkas opony wraca do pierwotnego kształtu jeszcze zanim zawieszenie zacznie się ściskać, co powoduje niestałe ciśnienie opony na podłoże równe ok. słaba przyczepność. Jest to spotęgowane przez wysokie ciśnienie w oponach, można je jednocześnie złagodzić poprzez obniżenie ciśnienia w oponach i to właściwie jest powód, dla którego niżej napompowana opona zapewnia lepszą przyczepność. Stworzyliśmy rozwiązanie, które eliminuje to odbicie i pozostawia oponę pod stałym naciskiem na podłoże.
  • Kanały boczne są ukształtowane tak, aby stworzyć efekt Venturiego, co oznacza, że ​​przepływ powietrza przez kanały zwiększa prędkość w miarę zmniejszania się kanałów. Jest to ta sama zasada, która obowiązuje w samochodach Formuły 1 i jest wymagana do przyspieszenia przepływu powietrza z zewnętrznej części wkładki do części wewnętrznej, pomiędzy wkładką a łożyskiem felgi. Powietrze zostaje uwięzione w wewnętrznej części, a powrót do zewnętrznej zajmuje znacznie więcej czasu, przez co cały moment uderzenia jest bardzo niski w miejscu uderzenia.

Wgłębiona górna powierzchnia

  • Wgłębienia w górnej części wkładki, inspirowane wgłębieniami w piłkach golfowych, w połączeniu z falistym kształtem wkładki sprawiają, że powietrze nie odbija się z powrotem do opony, powodując silny efekt odbicia, ale raczej przepływa do kanałów bocznych.

Wyniki?

  • Opór toczenia: testy trzeciej części wykazały, że RR na nierównej nawierzchni jest zmniejszony aż do 9%. Nawet biorąc pod uwagę dodatkową wagę wkładów, zawsze przekłada się to na większą prędkość wspinaczki.
  • Ciśnienie opon na podłożu: ogromne o 60% wyższe, co zapewnia przyczepność na zupełnie nowym poziomie.
  • Tłumienie drgań: o 55% wyższe. Mniejsze zmęczenie i stabilniejsza jazda.

Trwałość

  • Tubolight Diamana jest wykonany z pianki EVA o zamkniętych komórkach o dużej gęstości. Gęstość i twardość muszą być bardzo wysokie, aby zachować kształt podczas użytkowania i zapewnić stały przepływ powietrza pomiędzy kanałami. Prowadzi to do najtrwalszej wkładki do opony, jaką kiedykolwiek wyprodukowano, o oczekiwanej żywotności przez wiele lat, zanim będzie wymagać wymiany, nawet po długich jazdach typu runflat.

Przyjazność dla użytkownika

  • Diamana to urządzenie bardzo łatwe w obsłudze. Instalacja jest dość łatwa, podobnie jak w przypadku wersji EVO, gwarantuje 100% brak absorpcji w przypadku wszystkich uszczelniaczy dostępnych na rynku i nie są wymagane żadne specjalne zawory.

ROZMIARY

Diamana SL

  • Nowy standard wkładek do opon przełajowych, zapewniający szybsze czasy okrążeń w każdej sytuacji. Miękka mieszanka idealnie pasująca do lekkich opon xc.
  • Waga: 97 gramów, tylko 29 cali

Diamana HD

  • Najbardziej uniwersalny rozmiar, średnia mieszanka zapewniająca zwiększoną ochronę i wsparcie opony przy jednoczesnym zachowaniu niskiej masy.
  • Zastosowania: downcountry (tył), trail, enduro/dh (przód)
  • Waga: 145 gramów, tylko 29 cali

Diamana XHD

  • Bardzo wytrzymały rozmiar, twarda mieszanka zaprojektowana specjalnie do pracy z ciężkimi oponami dwuwarstwowymi.
  • Zastosowania: enduro, downhill, rowery elektryczne
  • Waga: 205 gramów (27,5 cala), 220 gramów (29 cali)

Zastosowanie

Rodzaj produktu

Właściwości

Kolor

Niebieski

Materiał

Materiał

Pianka EVA

Rozmiary i waga

Średnica

27,5" (584 mm), 29" (622 mm)

Kraj

Kraj pochodzenia

Włochy