To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Byway to opona szutrowa, którą wybiera się na długie dni niekończącej się eksploracji, gdy asfalt, twarda nawierzchnia i szutr są w menu. Pozostając wiernym końcowi drogi przygodowej jego użytkowania, śliska linia środkowa i kanciaste rowki zachęcają do szybkości na każdym chodniku wymaganym do dotarcia do dobrych rzeczy. Pośrednie szczyty w kształcie rombu zapewniają stałą przyczepność pod mocą, podczas gdy spójne i solidniejsze boczne klocki biegną wzdłuż ściany bocznej, zapewniając pewność pokonywania zakrętów i ochronę przed przebiciem.
STOSOWANIE
EFEKTYWNIE GŁADKA LINIA ŚRODKOWA
- Minimalizuje opór toczenia w głównym punkcie styku opony i przechodzi w kanciaste rowki, które odprowadzają wodę z linii środkowej.
WSPIERAJĄCY POŚREDNI BIEŻNIK
- Małe romby bieżnika zapewniają wystarczającą przyczepność, aby utrzymać wszystko w pionie przed dotarciem do zewnętrznych gałek.
WYRAŹNE POKRĘTŁA ZEWNĘTRZNE
- Zapewnij dodatkowe bicie, którego potrzebujesz podczas pokonywania zakrętów na szutrowej drodze, które umożliwia popołudniową pętlę.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
DOSTĘPNE Z OCHRONĄ PRZEBICIA SG2
- SG2 to wyjątkowa technologia ochrony przed przebiciem, która zapewnia pokrycie od stopki do stopki, aby zapewnić ochronę zarówno bieżnika, jak i ściany bocznej przed przecięciami i przebiciami. Włókna nylonowe w SG2 mają wyjątkowo płaski profil, który zmniejsza ilość gumy między włóknami. Poprawa stosunku włókna do gumy zwiększa odporność na przebicie, zmniejsza wagę i poprawia ogólną żywotność opony. Podczas gdy SG2 to przede wszystkim warstwa chroniąca przed przebiciem, jej ciasno tkane włókna poprawiają również zatrzymywanie powietrza, aby lepiej utrzymywać ciśnienie między przejażdżkami.