To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Cross Boss zapewnia szybkość i spójność, które sprawiają, że jeźdźcy uśmiechają się, czekając na więcej zakrętów, więcej sprintów i, co najważniejsze, więcej okrążeń. Ciasno rozmieszczone środkowe klocki minimalizują opór toczenia, a schodkowe klocki pośrednie i szeroko rozstawione klocki zewnętrzne pomagają usuwać błoto, gdy tor zmienia się w poślizg. Od pościgów po szutrze po tor cyklorkosowy, Cross Boss jest tutaj, aby go przynieść.
STOSOWANIE
SZYBKO ROCZĄCE CENTRUM
- Ciasno rozmieszczone środkowe klocki minimalizują opory toczenia, umożliwiając oponie ślizganie się po powierzchni terenu, a następnie wbijanie się w nią podczas pedałowania lub hamowania.
KONSTRUKCJA ODPORNA NA BŁOTO
- Naprzemienne wysokości pośrednich pokręteł i szeroko rozstawione zewnętrzne pokrętła pomagają usuwać błoto przez najbardziej niechlujne dni na trasie.
SZEROKA OBUDOWA 35 MM
- Idealna szerokość, aby rzeczy były chude, a jednocześnie nadal były skrzyżowane. Cross Boss o szerokości 35 mm pomaga zapewnić całą pewność i przyczepność, których potrzebują kolarze przełajowi, jednocześnie pozostając w granicach wszystkich rozsądnych przepisów wyścigowych.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
LEKKA OBUDOWA TCS
- Opony bezdętkowe TCS Light mają jedną warstwę karkasu, aby zminimalizować ciężar obrotowy, jednocześnie zwiększając ogólną żywotność opony. Zastosowanie pojedynczej warstwy karkasu skutkuje oponą o niskiej wadze, która lepiej dopasowuje się do każdego terenu i zwiększa przyczepność bez potrzeby stosowania nadmiernych wysokości klocków, które zmniejszałyby wydajność. Wiele naszych opon szutrowych TCS Light jest wyposażonych w SG2, czyli naszą unikalną technologię ochrony przed przebiciem, która zapewnia pokrycie od stopki do stopki, dzięki czemu zarówno bieżnik, jak i ściana boczna są chronione przed przecięciami i przebiciami.