To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Judge to najbardziej hałaśliwa opona skierowana na tył. Gałki linii środkowej naprzemiennie są długie i szerokie, aby zapewnić przyczepność i skuteczność hamowania wymaganą od tylnej opony. Mocne zewnętrzne gałki zapewniają wsparcie i wbijają się, aby utrzymać cię w rogach poza pochyleniem. Judge ma bardziej płaski profil opony niż większość innych opon, co ułatwia sięganie do zewnętrznych klocków podczas pokonywania zakrętów. Sędzia utrzymuje wszystko w porządku, czy to suche i luźne, czy mokre i niechlujne.
- STOSOWANIE : Enduro - grawitacja
DUŻE GAŁKI, DUŻE lamele
- Masywne wypustki w każdym obszarze bieżnika dowodzą, że Judge stawia przede wszystkim na przyczepność. Długie, grube klocki pokonują skalisty teren bez zaginania się pod dużymi siłami na zakrętach. Każde pokrętło ma lamele na całej długości, aby zasadniczo podwoić liczbę krawędzi pokręteł stykających się ze szlakiem.
PROFIL PŁASKI
- Łuk bieżnika Judge jest „bardziej płaski” niż w przypadku większości opon, co powoduje szybsze zazębianie się bocznych klocków podczas pokonywania zakrętów w porównaniu z oponą o bardziej okrągłym profilu. Pozwala to bocznym klockom wbijać się w teren szybciej i głębiej, co poprawia przyczepność na zakrętach na luźnych, nierównych szlakach.
KONSTRUKCJA SKIEROWANA DO TYŁU
- Judge ma szerokie, blokowe klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania i wydłużają żywotność opony. Boczne klocki wystają poza ścianę boczną opony, aby chronić ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy sparowanie Judge z werdyktem 2.5 lub Vigilante 2.5 z przodu.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
MIESZANKA TRITEC
- TriTec łączy trzy różne mieszanki gumowe, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego pokrętła, aby zapewnić dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami zastosowanymi w pozostałej części każdego pokrętła. Gałki środkowe są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez utraty wydajności toczenia, podczas gdy gałki zewnętrzne są wykonane z najdelikatniejszej mieszanki, zapewniającej maksymalną przyczepność i powolne odbicie.