To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Nano został stworzony z myślą o szybkości. Niemal nieprzerwana linia środkowa zapewnia szybką wydajność na twardym terenie, a rozłożone naprzemiennie zewnętrzne klocki pozwalają pozostać na gazie podczas pokonywania masywnych podjazdów lub trzymania się luźnych szutrowych zakrętów. Karkas o dużej objętości 40 mm wygładza wstrząsający żwir, jednocześnie zmniejszając opór powietrza i toczenia. To sprawia, że jest to wszechstronny niszczyciel żwiru, który wciąż zadowala tych, którzy domagają się naprawdę dużej opony przełajowej. Niekwestionowany faworyt wszystkich.
- STOSOWANIE : Żwir - Cyclocross
MINIMALNE OPORY TOCZENIA
- Będziesz zaskoczony, jak szybko Nano toczy się jak na oponę z tak wysokimi klockami. Magia tkwi w konsekwentnym rozmieszczeniu grup pokręteł, aby umożliwić bieżnikowi ślizganie się po powierzchni twardego terenu.
ZĘBATY POKRĘTŁA
- Stałe rozmieszczenie pokręteł sprawia, że Nano jest niewiarygodnie szybki i wydajny, natomiast wysokość pokręteł zapewnia przyczepność podczas kopania podczas pedałowania lub hamowania na luźnych nawierzchniach. Dzięki temu Nano jest zawsze szybki, ale także pewny siebie, kiedy tego potrzebujesz.
LATAJĄCY WZÓR V
- Zainspirowany ptakami, które latają w formacji V w celu poprawy wydajności, wszystkie pokrętła w kanale Nano przyspieszają przez powtarzający się wzór V, aby przenieść każdy wat energii z jednego pokrętła do drugiego przy jak najmniejszych stratach energii.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
OCHRONA SG2
- SG2 to wyjątkowa technologia ochrony przed przebiciem, która zapewnia pokrycie od stopki do stopki, aby zapewnić ochronę zarówno bieżnika, jak i ściany bocznej przed przecięciami i przebiciami. Włókna nylonowe w SG2 mają wyjątkowo płaski profil, który zmniejsza ilość gumy między włóknami. Poprawa stosunku włókna do gumy zwiększa odporność na przebicie, zmniejsza wagę i poprawia ogólną żywotność opony. Podczas gdy SG2 to przede wszystkim warstwa chroniąca przed przebiciem, jej ciasno tkane włókna poprawiają również zatrzymywanie powietrza, aby lepiej utrzymywać ciśnienie między przejażdżkami.