To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Raddlerowa wersja słynnego wzoru bieżnika Riddler firmy WTB, Raddler łączy w sobie elastyczną przyczepność opony szutrowej o dużej objętości z wydajnością toczenia bieżnika z krótkimi klockami. Minimalistyczna linia środkowa pozwala zmaksymalizować moc każdego naciśnięcia pedału, a zębate zewnętrzne gałki zapewniają pewność pokonywania zakrętów, której nie można odpuścić. Sprawdzony w czasie Raddler to doskonały wybór na nieprzewidywalne drogi lub szlaki, gdzie przyczepność jest kluczowa, ale wydajność ma ogromne znaczenie.
STOSOWANIE
PÓŁPŁASKI BIEŻNIK
- Krótsze środkowe gałki zmniejszają opór toczenia, jednocześnie zapewniając wystarczającą przyczepność do pedałowania poza siodełkiem. Zwiększona wysokość zewnętrznego klocka pozwala im wgryźć się we wcześniejszych fazach pokonywania zakrętów, a tym samym zapewnia przyczepność, której potrzebujesz na luźnych szutrowych drogach.
POKRĘTŁA ZEWNĘTRZNE Z LAMELKAMI
- Nieczęsto widuje się gałkę sączącą oponę szutrową, ale Raddler nie został zaprojektowany tak, jak każda inna opona. Lamele biegną przez całą długość każdego bocznego pokrętła, aby podwoić ich krawędzie robocze i drastycznie poprawić przyczepność na zakrętach zarówno w luźnych, jak i mokrych warunkach.
WYDŁUŻONA ŻYWOTNOŚĆ BIEŻNIKA
- Nieco wyższa całkowita wysokość klocka w całym bieżniku w porównaniu z oryginalną oponą Riddler, co zwiększa trwałość bez zauważalnej zmiany wydajności toczenia. Wyższe pokrętła dobrze łączą się z radderem, trudnym ładowaniem.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
DOSTĘPNE Z OCHRONĄ PRZEBICIA SG2
- SG2 to wyjątkowa technologia ochrony przed przebiciem, która zapewnia pokrycie od stopki do stopki, aby zapewnić ochronę zarówno bieżnika, jak i ściany bocznej przed przecięciami i przebiciami. Włókna nylonowe w SG2 mają wyjątkowo płaski profil, który zmniejsza ilość gumy między włóknami. Poprawa stosunku włókna do gumy zwiększa odporność na przebicie, zmniejsza wagę i poprawia ogólną żywotność opony. Podczas gdy SG2 to przede wszystkim warstwa chroniąca przed przebiciem, jej ciasno tkane włókna poprawiają również zatrzymywanie powietrza, aby lepiej utrzymywać ciśnienie między przejażdżkami.