To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Zbudowany z myślą o niesłabnącej prędkości w szerokim zakresie warunków, Riddler zapewnia szybką wydajność rowerzystom, którzy cenią sobie przyczepność, ale nadal priorytetem jest prowadzenie stada pod koniec długiej jazdy. Szukasz szutrowego bieżnika, który utrzyma nogi w grze przez wiele godzin, a jednocześnie z łatwością pomieści dłuższe trasy w terenie? Riddler równie dobrze czuje się na lokalnym torze przełajowym, jak i na szutrowej drodze klasy B.
- STOSOWANIE : Żwir - Cyclocross
PÓŁPŁASKI BIEŻNIK
- Krótsze środkowe gałki zmniejszają opór toczenia, jednocześnie zapewniając wystarczającą przyczepność do pedałowania poza siodełkiem. Zwiększona wysokość zewnętrznego klocka pozwala im wgryźć się we wcześniejszych fazach pokonywania zakrętów, a tym samym zapewnia przyczepność, której potrzebujesz na luźnych szutrowych drogach.
EFEKTYWNY ROZSTAW POKRĘTŁA
- Ciasno rozmieszczone klocki na całym bieżniku sprawiają, że Riddler 700 toczy się szybko i wydajnie w całym spektrum warunków jazdy. Nieprzerwane pokrętła zapewniają maksymalne wykorzystanie każdego wata, jaki jesteś w stanie wydobyć.
DWIE SZEROKOŚCI, WIELE ZASTOSOWAŃ
- Riddler 700 jest dostępny w szerokościach 37 i 45 mm. Riddler 37 to szybka opcja dla tych, którzy chcą wygrać na swoich rowerach CX lub szutrowych. Riddler 45 to pewny wybór na długie przejażdżki po szutrze lub nocne wyprawy rowerowe. Niezależnie od wybranej szerokości, Riddler 700 jest często uważany za oponę szutrową typu „załóż i zapomnij” w linii WTB.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
OCHRONA PRZED PRZEBICIEM SG2
- SG2 to wyjątkowa technologia ochrony przed przebiciem, która zapewnia pokrycie od stopki do stopki, aby zapewnić ochronę zarówno bieżnika, jak i ściany bocznej przed przecięciami i przebiciami. Włókna nylonowe w SG2 mają wyjątkowo płaski profil, który zmniejsza ilość gumy między włóknami. Poprawa stosunku włókna do gumy zwiększa odporność na przebicie, zmniejsza wagę i poprawia ogólną żywotność opony. Podczas gdy SG2 to przede wszystkim warstwa chroniąca przed przebiciem, jej ciasno tkane włókna poprawiają również zatrzymywanie powietrza, aby lepiej utrzymywać ciśnienie między przejażdżkami.