To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Zaprojektowany, aby ulepszyć ukochanego Trail Boss 2.25, szerszy Trail Boss 2.4/2.6 opiera się na perfekcji z bardziej agresywnym wzorem bieżnika pasującym do jego zwiększonej szerokości. Duże odstępy między dużymi gałkami zapewniają lepszą przyczepność na luźnych lub mokrych nawierzchniach, pozostając jednocześnie wiernym dziedzictwu floty. Duże, wspierające pokrętła boczne kopią deeeeeeeep, niezależnie od tego, czy pochylasz się w kącie, czy chwytasz garść hamulca. Najczęściej używana jako tylna opona, Trail Boss 2.4 zapewnia również dużą przyczepność jako przednia opona na twardych szlakach.
- STOSOWANIE : Szlak - Enduro
BEZKOMPROMISOWY BIEŻNIK
- Niektóre opony są pół-śliskie i szybkie, podczas gdy inne są masywne i gryzą. Trail Boss została zaprojektowana jako opona terenowa do średnich tras. Ciasne zgrupowania środkowych gałek zmniejszają opory toczenia bez wahania wbijania się podczas hamowania. Wysokie zewnętrzne klocki szybko zapewniają przyczepność w najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.
STRATEGICZNIE KIERUNKOWA lamówka
- Środkowe i pośrednie gałki mają nacięcia w kierunku, który poprawia przyczepność podczas przyspieszania i hamowania, zwiększając liczbę krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy naciskasz pedały lub hamujesz. Zewnętrzne klocki mają lamele biegnące równolegle do opony, aby zapewnić powierzchni klocków lepszą przyczepność na zakrętach.
KONSTRUKCJA SKIEROWANA DO TYŁU
- Trail Boss 2.4/2.6 ma ząbkowane klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania, a ich stosunkowo ciasne rozmieszczenie poprawia żywotność tylnej opony, zwiększając całkowitą powierzchnię, przeciwdziałając dużym siłom hamowania. Solidne klocki boczne wystają poza ścianę boczną opony, aby chronić ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.4/2.6 z Vigilante 2.5/2.6 z przodu.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
MIESZANKA TRITEC
- TriTec łączy trzy różne mieszanki gumowe, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego pokrętła, aby zapewnić dodatkowe wsparcie poniżej bardziej miękkich mieszanek zastosowanych w pozostałej części każdego pokrętła. Gałki środkowe są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez utraty wydajności toczenia, podczas gdy gałki zewnętrzne są wykonane z najdelikatniejszej mieszanki, zapewniającej maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
OCHRONA PRZED PRZEBICIEM SG2
- Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciem i przebiciem. Stopka do stopki SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru wytrzymałego (dwuwarstwowego) karkasu.
KOMPATYBILNE Z E-ROWEREM E25
- Opony E25 do rowerów elektrycznych są skonstruowane z wykorzystaniem dodatkowych materiałów, które nie tylko wzmacniają oponę i zapobiegają przebiciom, ale także zwiększają wsparcie przy dużych obciążeniach.