To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Agresywny, pierwszorzędny i niezachwiany… to wszystko słowa, których użyliśmy do opisania oryginalnego Vigilante 2.3 i nadal brzmią one prawdziwie w odniesieniu do zaktualizowanego Vigilante dostępnego w nowoczesnych szerokościach. Kwadratowe pokrętła nadal zapewniają niezachwianą przyczepność, ale z dodatkową wysokością, aby zapewnić jeszcze głębsze kopanie w luźnym, nieprzewidywalnym terenie. Zwiększony odstęp obwodowy pozwala bieżnikowi pozostać czystym w lepkich warunkach, ponieważ masywne zewnętrzne klocki chronią ścianę boczną, gdy posuniesz się po najbardziej masywnych ogrodach skalnych.
- STOSOWANIE : Szlak - Enduro - Grawitacja
AGRESYWNY DESIGN BIEŻNIKA
- Kwadratowe pokrętła zapewniają niezachwianą przyczepność w szerokim zakresie warunków i naprawdę wyróżniają się w luźnym, skalistym terenie. Spory odstęp między tymi klockami pozwala bieżnikowi czyścić się w nierównych warunkach, jednocześnie chroniąc karkas przed złośliwymi kamieniami.
ZAMKNIĘTA lamówka
- Zapobiega wyginaniu się pokręteł i zwiększa wsparcie na zakrętach, jednocześnie przedłużając żywotność bieżnika. Zamknięte lamele zapewniają dodatkową przyczepność na skałach lub korzeniach bez utraty trwałości.
WZMOCNIONE POKRĘTŁA BOCZNE
- Wysokie boczne gałki są wsparte na podwyższonej podstawie, która zapobiega składaniu się gałek pod bezwstydnie silnymi siłami pokonywania zakrętów. Układ lameli został również zaktualizowany, aby zwiększyć wydajność na zakrętach, a wysoka wysokość pokręteł nie zawaha się wbić podczas gwałtownego hamowania.
PROJEKT SKONCENTROWANY NA PRZÓD
- Wszystko w Vigilante zostało zaprojektowane w celu poprawy przyczepności na zakrętach jako przednia opona. Agresywne zewnętrzne klocki wbijają się w zakręty, a kierunkowe sikanie zmaga się ze skałami i korzeniami zarówno w mokrych, jak i suchych warunkach. Sugerujemy sparowanie Vigilante 2.5/2.6/2.8 z Trail Boss 2.4/2.6 z tyłu.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
OCHRONA PRZED PRZEBICIEM SG2
MIESZANKA TRITEC
- Trzy mieszanki zapewniają optymalny poziom przyczepności, wsparcia i trwałości. Różne twardości gumy bazowej, środkowych i miękkich pokręteł pozwalają nam precyzyjnie dostroić osiągi i zwiększyć pewność rowerzysty.
KOMPATYBILNE Z E-ROWEREM E25
- Opony E25 do rowerów elektrycznych są skonstruowane z wykorzystaniem dodatkowych materiałów, które nie tylko wzmacniają oponę i zapobiegają przebiciom, ale także zwiększają wsparcie przy dużych obciążeniach.