To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Wygodne butelki, aby cieszyć się najwyższą i najczystszą jakością płynnej kredy wszędzie, wewnątrz i na zewnątrz. Mocny chwyt, wyjątkowo trwała sucha moc.
ZRODZONY Z MARZENIA
- „Cześć, jestem Mauro Calibani, były mistrz świata w boulderingu i założyciel E9. Ale przede wszystkim wspinacz i człowiek. E9, jego sztuka i styl twórczy, narodziły się w 1998 roku z marzeń chłopca zagubionego w sobie i lasach Meschii. Marka rozwijała się wraz z moim rozwojem, wypełnionym kreatywną energią i inspiracją okrągłymi i gładkimi formami piaskowcowych skał, które pieściłem każdego dnia”.
DLA WSPINACZY
- E9 to nie tylko marka odzieżowa, ale coś większego, „Prawdziwa Marka”, w której ludzie po dwudziestu latach coraz bardziej nas rozpoznają za ekspresyjną spójność, którą wypracowaliśmy przez lata. Na początku przez kilka lat jako jedyni wykonywaliśmy tego typu prace, odzież dla wspinaczy.
- Zawsze robiliśmy to z pasją i entuzjazmem, nasz styl wpłynął na wiele marek w branży, E9 wymyślił styl w świecie wspinaczki w oryginalny, autentyczny i przełomowy sposób.
WYKONANE LOKALNIE WE WŁOSZECH
- Poczucie odpowiedzialności, aby starać się przyczynić do ochrony przyrody i planety dla firmy takiej jak nasza, która nie produkuje podstawowych dóbr do życia, jest i zawsze było bardzo silne, zwłaszcza w ostatnich latach, dzięki oczywistym konsekwencjom „globalna” obojętność w jego temacie, a także w E9 jest bardziej żywa niż kiedykolwiek. E9 zawsze produkowała we Włoszech, co nie tylko dodaje prestiżu i wartości produkcji w sensie jakościowym, ale także oznacza przede wszystkim produkcję „Km 0”.
GÓRA DO ZOBACZENIA
- Od 2019 roku E9 jest jedną z ponad 150 organizacji wspierających projekty ochrony przyrody na całym świecie poprzez European Outdoor Conservation Association (EOCA), organizację założoną w 2006 roku z ideą pomocy w ochronie dzikich miejsc i ekosystemów dla przyszłych pokoleń.
- Jako organizacja charytatywna bezpośrednio finansująca konkretne projekty, stowarzyszenie chce pokazać, że europejska branża outdoorowa jest zaangażowana w przywrócenie środowiska, a wszyscy pracując razem, można dokonać prawdziwej zmiany.