To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Od przygód na szutrze po zacieranie brudu na desce rozdzielczej.
Złącze jest w stanie poradzić sobie w każdym terenie. Wszechstronny wzór bieżnika z ciasno rozmieszczonymi środkowymi klockami w połączeniu z agresywnymi klockami bocznymi dopasowanymi do naszej konstrukcji Tubeless Complete ™.
Kto jeździ na tej oponie.
- Jeździec na rowerze szutrowym, którego pętla treningowa obejmuje singletrack i drogę pożarową, z potrzebą dobrej wydajności toczenia na wiejskich bocznych drogach.
Gdzie ta opona sprawdza się najlepiej.
- Connector to szybko tocząca się, bardzo przyczepna opona terenowa, gotowa na wszystko, od bocznych dróg po singletrack.
Łączenie asfaltu i gruntu, miasta i wsi.
- Nowy punkt odniesienia w gumie szutrowej o dużej objętości. Wgryzanie się w zakręty dzięki szeroko rozstawionym klockom bocznym oraz prędkość i wydajność na prostej dzięki ciasno rozmieszczonemu i niskoprofilowemu bieżnikowi centralnemu.
BUDOWA
Tubeless Complete™
Zastrzeżona konstrukcja Goodyear Bicycle Tyres, która łączy w sobie wszystkie zalety opony przystosowanej do zastosowania bezdętkowego (TLR) z dodatkowymi właściwościami zatrzymywania powietrza.
- Do karkasu opony dodano wieloskładnikową warstwę materiału, co pozwala na lepsze zatrzymywanie powietrza, zapewniając jednocześnie dodatkową ochronę przed przebiciem i przecięciem przy minimalnym wzroście masy. Unikalna konstrukcja oznacza, że po instalacji pozostaje więcej uszczelniacza, gotowego na moment, gdy go potrzebujesz.
OBUDOWA 120 TPI
- Wykorzystując drobniejszą tkaninę, karkas 120 tpi zużywa mniej gumy, dzięki czemu opona jest bardziej elastyczna i szybciej się toczy, a także poprawia przyczepność.
PASEK ZWALCZAJĄCY BIEŻNIK
R: Tarcza
- Jest to warstwa dodatkowej ochrony przed przebiciem, znajdująca się pod bieżnikiem opony. Opony wykorzystujące naszą tarczę R:Shield zapewniają doskonałą ochronę przed przebiciem, a ich ściany boczne pozostają elastyczne, aby zapewnić wysoką wydajność.