To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Rowerzyści przygodowi, którzy chcą przenieść jazdę po szutrze na wyższy poziom, znajdą coś dla siebie w kołach Mavic Allroad S. Dzięki najnowocześniejszej technologii i charakterystycznej konstrukcji Mavic te lekkie i wytrzymałe koła idealnie nadają się do pokonywania każdego rodzaju terenu, od nierównych dróg szutrowych po wietrzny singletrack i wszystko pomiędzy.
- Bezhakowe obręcze kół Allroad S o szerokości 25 mm UST zapewniają płynną jazdę, niezależnie od rodzaju terenu i stanu nawierzchni. Są kompatybilne z szeroką gamą opon, od 30 do 64 mm, dzięki czemu możesz dostosować ich styl do własnych preferencji lub innych wymagań związanych z Twoją jazdą.
- Solidne i mocne koła Allroad S są wyposażone w płaskie, lekkie szprychy i technologię wolnego koła ID360, która gwarantuje długotrwałe osiągi. Automatyczne napięcie wstępne łożysk (QRM Auto) eliminuje potrzebę regulacji i zapewnia długoterminową trwałość, dzięki czemu możesz cieszyć się drogą bez martwienia się o konserwację. Technologia UST Road Tubeless pozwala obniżyć ciśnienie w oponach, aby zwiększyć komfort i kontrolę, jednocześnie zmniejszając tarcie, zwiększając wydajność i przyczepność. Zapewnia również ochronę przed mieszkaniami.
Jedź płynniej i szybciej po nierównych drogach, żwirze i ziemi
- Obręcze UST bez haków o szerokości 25 mm zapewniają płynną jazdę z szeroką gamą opon od 30 mm do 64 mm
- UST Road Tubeless umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w oponach, zapewniając komfort i kontrolę na nierównych drogach
- Brak dętek oznacza mniejsze tarcie, lepszą wydajność i przyczepność oraz ochronę przed przyszczypnięciem
Lekki i trwały
- Lekkie, płaskie szprychy i technologia wolnego koła ID360 zapewniają niezawodną lekkość
- Automatyczne napięcie wstępne łożyska (QRM Auto) nie wymaga regulacji i gwarantuje długoterminową trwałość
- Wiercenie w przód nie wymaga użycia taśmy na obręcz - 30 g i mnóstwo kłopotów na jedno koło
Sztywna bocznie i podatna pionowo, zapewniająca dynamiczną jakość jazdy
- Technologia Fore sprawia, że górny mostek obręczy jest solidny, dzięki czemu obręcz jest sztywniejsza
- Nadwymiarowe osie i łożyska zapewniają większą sztywność boczną
- Technologia wolnego koła ID360 jest kompatybilna z 12 mm i można ją przekształcić w szybkozamykacz
Stop aluminium Maxtal
- Lekki i mocny. Ten specyficzny stop aluminium, dostępny wyłącznie w Mavicu, oferuje wyższy stosunek wytrzymałości do masy niż konwencjonalny stop 6106.
Technologia lekkich obręczy ISM
- Inter Spoke Milling to ekskluzywna koncepcja opatentowana przez Mavic. ISM polega na obróbce dolnego mostka felgi pomiędzy każdym otworem na szprychę, aby stworzyć lekką i sztywną felgę bez zmniejszania trwałości felgi.
Wydajność Sztywność
- Sztywniejszy i mocniejszy. Zamiast wiercić, dolny mostek obręczy jest wypychany do góry od wewnątrz, a następnie gwintowany, aby umożliwić bezpośrednie wkręcenie w niego sutków szprych, pozostawiając górny mostek obręczy nienaruszony.
Technologia wolnego koła: Instant Drive 360
- System wolnego koła Instant Drive 360 jest super lekki i wydajny. Duża, bezdotykowa gumowa uszczelka zapewnia niskie tarcie, a szeroka gama zaślepek końcowych sprawia, że jest ona niezwykle wszechstronna.
Technologia bezdętkowa UST
- Trakcja i kontrola. Uniwersalny standard dla Tubeless. Gotowy do jazdy w systemie bezdętkowym.
Koncepcja UST poprawia przyczepność, kontrolę i komfort, jednocześnie zmniejszając bezwładność i przebicia.
Złącze: technologia spawania SUP
- Proces Soudé Usiné, mocniejsze i gładsze połączenie. Po zgięciu złącze obręczy jest spawane łukowo. Spawany szew jest następnie frezowany w celu uzyskania gładkiego wykończenia.
Konstrukcja piasty Infinity
- Efektywne przenoszenie mocy dzięki zoptymalizowanemu bezdotykowemu sznurowaniu szprych (brak hałasu pod obciążeniem) i rozkładowi naprężenia. Długość szprych z przodu i z tyłu jest identyczna. Konserwacja jest łatwa dzięki rozwiązaniu niewymagającemu użycia narzędzi.
Technologia wstępnego napięcia łożysk QRM
- Jakość Roulements Mavic Auto. Te łożyska maszynowe są oczywiście podwójnie uszczelnione z luzem wewnętrznym C3. Ich napięcie wstępne jest automatycznie dostosowywane, aby zagwarantować idealny obrót bez luzów na dłuższą metę.