Wybierz kraj dostawy przesyłki

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

4,90

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

4,90
Z bocznymi pokrętłami zapożyczonymi z legendarnego Minion DHF, ale poszerzonymi, aby zapewnić większe wsparcie, narożniki DHR II są jak żadne inne. Środkowy bieżnik ma ukośne krawędzie natarcia, które poprawiają przyspieszenie, a lamele zapewniają płynne przejście podczas pochylania roweru. Przypominające łopatki pokrętła na środkowym bieżniku...
Przeczytaj więcej
Na magazynie 1 szt
Wyślemy jutro ,
2024-11-26
Tylko teraz 180,5 zł z kodem BLACK5
190 zł
201 zł
- 5 %
Opona rowerowa MTB MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

190 zł
201 zł
- 5 %

Kod produktu: ETB00220300 | ID: 1032079

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Z bocznymi pokrętłami zapożyczonymi z legendarnego Minion DHF, ale poszerzonymi, aby zapewnić większe wsparcie, narożniki DHR II są jak żadne inne.

  • Środkowy bieżnik ma ukośne krawędzie natarcia, które poprawiają przyspieszenie, a lamele zapewniają płynne przejście podczas pochylania roweru.
  • Przypominające łopatki pokrętła na środkowym bieżniku wbijają się podczas gwałtownego hamowania i pomagają utrzymać kontrolę nad rowerem.
  • Połącz go z oponą Minion DHF z przodu, aby uzyskać najlepszą kombinację agresywnych opon do jazdy po szlakach!
  • Minion DHF jest dostępny w specyfikacji trail, enduro i downhill.

Dane techniczne:

  • Pojedyncza, podwójna mieszanka, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip lub Super Tacky
  • Opcje obudowy 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) lub DH (2x60 TPI)
  • Opcje ochrony ścian bocznych EXO lub EXO+
  • Rozmiary Wide Trail (WT) zoptymalizowane dla obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane użycie: Wszystkie warunki na szlaku
  • Zalecana instalacja: tył

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • EXO+: Opcja ochrony przed przebiciem o średniej wytrzymałości firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.
  • Podwójny dół: Rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowy do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane na starszych, węższych felgach i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.
  • Super tandetny: Specjalna mieszanka o niskim odbiciu i wysokiej przyczepności stosowana w wybranych oponach górskich.
  • Spadek: Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w bike parku, po jazdę swobodną i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wykonana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga zapobiegać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.

Zastosowanie
Funkcje

Cechy szczególne

Właściwości

Kolor według producenta

Black/Tanwall

TPI

60

Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,6

Waga (g)

1008

Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan

4,90 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 59

4 1
3 0
2 1
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

Z

Zemen Z.

hu Flaga

Węgry

09.11.2024

Kiváló termék egy kiválócsapattól!

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
M

Martin S.

at Flaga

Austria

21.10.2024

Es hat alles zu bestens geklappt

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
A

Anita C.

hu Flaga

Węgry

12.08.2024

Tökéletes

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.