To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Dzięki licznym zwycięstwom w wyścigach i niezliczonym kilometrom przygód w terenie, Rambler jest naszą najpopularniejszą ofertą na szutrze.
- Ciasno upakowane środkowe klocki są ustawione pod kątem, aby zapewnić wydajność toczenia na utwardzonych drogach i asfalcie.
- Pokrętła na zakrętach są oddalone od siebie, co zapewnia kontrolę w zmiennych warunkach.
Dane techniczne:
- Podwójny związek
- Opcje obudowy 60 TPI lub 120 TPI
- Ochrona przed przebiciem SilkShield lub EXO
- Kategoria: Żwir
- Zalecane zastosowanie: Chodnik/asfalt, drogi gruntowe, żwir
- Zalecana instalacja: przód i tył
Technologie:
- EGZO: EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
- Jedwabna Tarcza: SilkShield zapewnia ochronę od stopki do stopki, podczas gdy jedwabnik znajduje się tylko pod bieżnikiem. SilkShield zapewnia dodatkową ochronę ścian bocznych oraz pod bieżnikiem.
- Gotowość do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony Tubeless Ready są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.