To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Po latach zbierania danych i informacji zwrotnych od zawodników World Cup Downhill i Enduro World Series, Shorty został całkowicie przeprojektowany. Układ pokręteł został zmieniony, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, wydajność na zakrętach i zdolność do zrzucania błota.
- Kategoria: Szlak, Enduro, Downhill
- Zalecane użycie: suche i luźne, mokre i niechlujne
- Zalecana instalacja: przód i tył
TECHNOLOGIE
3C MAXXTERRA
- 3C MaxxTerra firmy Maxxis to pośrednia konfiguracja potrójnej mieszanki stosowana w oponach górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.
3C MAXXGRIP
Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej przyczepną, najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jak używana przez najlepszych zawodników World Cup Downhill i Enduro World Series, i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasu, aby pokryć wszystkich kolarzy.
- 3C MaxxGrip + karkas EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + karkas EXO+ = wszechstronna jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + karkas DoubleDown = wyścigi Enduro i rowery elektryczne
- 3C MaxxGrip + karkas Downhill = wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku
EXO
- EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon Maxxis do rowerów górskich i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz ochronę EXO, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkiej jazdy po szlakach.
PODWÓJNE OBNIŻENIE (DD)
- DoubleDown (DD) to obudowa do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy lekkiego materiału osnowy 120 TPI są połączone z butylową wkładką boczną, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę, która zapewnia więcej reakcji na szlak niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są minimalnie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kolarze mogą preferować mocno amortyzowaną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
GOTOWE DO BEZDĘTKI
Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają kierowcy wiele korzyści: możliwość jazdy przy niższym ciśnieniu powietrza, co poprawia przyczepność; mniejsze opory toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.
- Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z systemem bezdętkowym i wymagają zastosowania płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Płynne uszczelniacze mają dodatkową zaletę uszczelniania małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać uszczelniacz i odświeżać go w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
SZEROKI SZLAK
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i profil opony na nowoczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do mniej niż optymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
- Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o szerokości wewnętrznej 30 mm, ale będą się dobrze sprawować na obręczach tak wąskich, jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30 mm lub węższych niż 25 mm.