Bezkompromisowo sportowy, z imponującym designem i najnowocześniejszą technologią przejętą z nowoczesnych sportów motorowych. Nowy X.R3R jest stworzony z myślą o najbardziej wymagających warunkach i emocjach na torze wyścigowym. ZWYCIĘZCA. POCZUJ...
Przeczytaj więcej
Tylko na zamówienie
Termin dostawy określimy po złożeniu zamówienia u dostawcy.
Na podstawie zamówienia postaramy się skompletować towar i skontaktujemy się z tobą w sprawie terminu dostawy.
Jeśli nie chcesz czekać, sprawdź alternatywne produkty (4).
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Bezkompromisowo sportowy, z imponującym designem i najnowocześniejszą technologią przejętą z nowoczesnych sportów motorowych. Nowy X.R3R jest stworzony z myślą o najbardziej wymagających warunkach i emocjach na torze wyścigowym. ZWYCIĘZCA.
POCZUJ SIĘ SZYBKO
W wyścigach motocyklowych prędkość jest kluczem, a aerodynamika odgrywa kluczową rolę, ponieważ dodatkowy kilometr na godzinę może oznaczać różnicę między wygraną a porażką.
Zoptymalizowana aerodynamicznie lekka konstrukcja skorupy X.R3R nie tylko zmniejsza opór powietrza, ale także optymalizuje przepływ masowy powietrza w celu chłodzenia wnętrza.
ZNACZENIE WIRTUALNEGO PRZED RZECZYWISTYM
Włożono wiele wysiłku w poprawę wydajności aerodynamicznej skorupy, wizjera, spojlerów i otworów wentylacyjnych X.R3R.
Potrzeba dobrego projektowania w dziedzinie aerodynamiki wymaga projektu tunelu aerodynamicznego. Testowanie rozpoczyna się jednak wirtualnie na komputerze PC, od wirtualnej analizy CFD (Computational Fluid Dynamics), która pozwala na podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji. Wyniki te są następnie poparte testami w tunelu aerodynamicznym, w skali 1:1 na motocyklu oraz testami drogowymi, które potwierdzają właściwości aerodynamiczne kasku pod różnymi kątami i pozycjami jazdy.
WYDAJNOŚĆ / WYDAJNOŚĆ
Aerodynamiczny kask, który koncentruje się na prędkości, poprawia wentylację i dodaje szereg funkcji bezpieczeństwa.
Każdy szczegół konstrukcji zewnętrznej skorupy i komponentów zewnętrznych został zaprojektowany tak, aby zmniejszyć ciśnienie oporu i zapewnić maksymalną wydajność.
Jednocześnie zmniejsza się opór powietrza i optymalizuje się przepływ masowy powietrza chłodzącego wnętrze. Powietrze jest specjalnie kierowane przez wir górny i boczny do tyłu, gdzie zwiększa wydajność nowej koncepcji spojlera wyścigowego.
PRZEDŁUŻENIE TYLNEGO SPOILERA
Aby poprawić stabilność przy dużych prędkościach, można dodać półprzezroczyste przedłużenie spojlera w stylu wyścigowym.
Przykręcane, to dodatkowe przedłużenie tylnego spojlera stanowi odrywalną konstrukcję zapewniającą maksymalne standardy bezpieczeństwa.
POCZUJ SIĘ LEKKO
Zaprojektowany dla elitarnych motocyklistów i motocyklistów dbających o wagę, nowy karbon X-PRO z tkaniną węglową 3K jest o 10% lżejszy niż inne powłoki węglowe i zapewnia wyższą sztywność i najwyższą wytrzymałość.
Wysoka zawartość włókien (≥ 60%) maksymalizuje właściwości mechaniczne powłoki kompozytowej, podczas gdy rozkład włókien gwarantuje jednolitą wytrzymałość we wszystkich kierunkach wraz z wyjątkowym wyglądem.
Wszystko, czego można oczekiwać od jednej z najbardziej zaawansowanych technologii kasków z włókna węglowego w historii.
0-160 KM/H = 0 GR
Złożona koncepcja aerodynamiczna X.R3R została zaprojektowana tak, aby zmaksymalizować jego osiągi przy masie dynamicznej 0 przy 160 km/h.
POCZUJ SIĘ ŚWIEŻO
Na torze ostatnią rzeczą, o którą chcesz się martwić, jest upał na głowie. Testy Aero wykazały doskonały system wentylacji X.R3R zapewniający przepływ powietrza przez kask od przodu do tyłu.
Wyposażony w sześć wlotów powietrza i cztery wyloty powietrza do wentylacji - możesz mieć pełną kontrolę nad ilością przepływu powietrza przepuszczanego przez kask, aby utrzymać głowę tak chłodną, jak to tylko możliwe, pod presją jazdy na torze.
SYSTEM WENTYLACJI PRĘDKOŚCI PODBRODU
Wydłużony kształt otworu wentylacyjnego podbródka pomaga w zasysaniu większej ilości powietrza wyścigowego, a skuteczny system kanałów rozprowadza świeże powietrze przez wizjer i obszar twarzy.
W dolnej części znajduje się również dodatkowy wlot, wykonany z gumy antywibracyjnej, który można łatwo otwierać i zamykać za pomocą przełącznika znajdującego się od wewnątrz.
SUCHA TKANINA X-MART
Wszystkie części wyściółki, w tym rolka pod szyją, można zdjąć i wyprać. Dzięki technologii X-Mart Dry – miękkiej w dotyku tkaninie o specjalnej obróbce, która pomaga zachować chłód, suchość i wygodę, szybkość schnięcia jest dwukrotnie większa niż w przypadku zwykłej bawełny.
Poczuj się cicho
Wizjer o konstrukcji Aero zmniejsza znaczną ilość szumu wiatru, umożliwiając dobry przepływ powietrza nad twarzą.
Kompleksowa koncepcja izolacji akustycznej X.R3R obejmuje generatory wirów w obszarze podbródka, aby zmniejszyć opór aerodynamiczny i siłę nośną oraz podwójny gumowy profil uszczelniający wokół wizjera, skonfigurowany w celu poprawy izolacji akustycznej.
GUMOWA PŁYTA ANTYWIBRACYJNA Wizjer
Specjalne gumowe osłony antywibracyjne zostały zaprojektowane tak, aby pochłaniać i równomiernie rozprowadzać wibracje do poziomów nominalnych. Doskonale nadają się do redukcji poziomu hałasu i eliminowania przenoszenia wibracji na sąsiednie struktury wizjera.
SYSTEM ODRZUTU WIZORA
System odrzutu wizjera ze sprężynowymi płytami bocznymi podstawy automatycznie reguluje i dociąga osłonę do dwuwargowej listwy okiennej, zapewniając doskonałą szczelność.
SYSTEM PODWÓJNEGO BLOKOWANIA
System bezpieczeństwa podwójnej blokady wizjera zapobiega nieoczekiwanemu otwarciu osłony wizjera i można go łatwo otworzyć w rękawiczkach.
NIE KRĘPUJ SIĘ
Wizja może podejmować lepsze/szybsze decyzje na torze.
Z tego powodu opracowaliśmy X-Sensus Vision, filozofię kryjącą się za otworem ocznym wszystkich hełmów, która zapewnia zarówno widzenie skupione, jak i widzenie peryferyjne – przy kącie otwarcia o 15% przekraczającym wymagania standardowe.
Co ważniejsze, utrzymuje umysł i ciało wolne od przeszkadzania w osiągnięciu celu wyścigowego!
OCZY NA NAGRODZIE
Charakteryzujący się polem poziomym 225° i polem widzenia pionowym 85°, wizjer o dwuwymiarowym kształcie, wykonany z nietłukącego się PC Lexanu, I klasy optycznej i odpornej na zarysowania, jest przygotowany do stosowania odrywania.
WIZJER PRZYGOTOWANY NA WSZYSTKIE WARUNKI.
Inteligentne, lekkie wizjery Transitions automatycznie dopasowują się do idealnego odcienia w każdych warunkach oświetleniowych, pozostając przejrzyste w nocy i zadymione po wystawieniu na działanie silnego światła, zapewniając bezpieczną i wygodną jazdę w nocy lub o każdej porze dnia. Dostępne jako wyposażenie opcjonalne.
WNĘTRZE WYŚCIGOWE ZAPROJEKTOWANE DO CELU
Modułowa wyściółka wewnętrzna XR3R to unikalne podejście do komfortu i stabilności przy dużych prędkościach, umożliwiające indywidualne dopasowanie środkowej wyściółki i poduszek policzkowych, w celu idealnego dopasowania do większości kształtów głowy.
Wszystkie części wewnętrzne, łącznie z grubą rolką pod szyją, są wyjmowane, przyjazne dla skóry (właściwości antyalergiczne i antybakteryjne) i pozbawione szwów w wrażliwych obszarach.
WYGŁADZAJĄCE PODKŁADKI NA POLICZKI
Podkładki policzkowe X.R3R posiadają specjalną kieszeń wewnętrzną, która działa jako system adaptacyjny, który można dostosować do preferencji zawodnika.
System ten pozwala w szybki i łatwy sposób dodawać pianki o różnej grubości, aby uzyskać lepsze dopasowanie w okolicy policzków, co skutkuje bardziej zrównoważonym, bezpiecznym i zwinnym kaskiem na torze.
Aby jeszcze bardziej ułatwić, jest on odwracalny, dzięki czemu poduszki policzkowe można zawsze przywrócić do pierwotnej konfiguracji.
POKONAĆ UPAŁ
Innowacyjne Cumby Air zapewniają niezrównany poziom wentylacji wnętrza i komfortu. Poduszka koronowa X.R3R jest uszyta ze specjalnej siateczki zębodołowej, która tworzy komorę świeżego powietrza pomiędzy wyściółką EPS a wyściółką.
Stopniowe uwalnianie i rozprowadzanie świeżego powietrza wokół całego konturu głowy zapewnia dłuższe uczucie chłodzenia przy kontrolowanej temperaturze i wilgotności względnej.
CZUĆ SIĘ BEZPIECZNIE
System wyściółki EPS o wielu gęstościach X.R3R został zaprojektowany tak, aby umożliwić swobodny przepływ chłodzącego powietrza przez tunele utworzone w 5 różnych strefach o różnej gęstości, co zapewnia maksymalną ochronę przed uderzeniami w kluczowych obszarach wokół głowy jeźdźca.
HOMOLOGOWANY ECE 22-06
Witamy w nowej erze bezpieczeństwa.
X.R3R posiada homologację ECE 22-06, która obejmuje nowe testy przeprowadzane przy większej prędkości, z większą liczbą miejsc uderzenia i lepszą zdolnością pochłaniania uderzeń, a także dodatkowymi wymaganiami dotyczącymi takich funkcji, jak chowane części podbródka i daszki.
X.R3R zostanie także zgłoszony do Programu Homologacji FIM Racing wymaganego do startowania na poziomie międzynarodowym, w tym w MotoGP – na rok 2022.
PASEK AWARYJNY V2
Wbudowany w każdą poduszkę policzkową system paska awaryjnego V2 umożliwia przeszkolonemu personelowi medycznemu łatwy i delikatny dostęp do głowy rannego jeźdźca.
SYSTEM X-LOCK
Cała kolekcja X.R3R jest wyposażona w standardowy podwójny pierścień D-ring MotoGP i przycisk magnetyczny X-LOCK, aby ułatwić ostateczne zapięcie.
ZDEJMOWANA POKRYWA PASKA PODBRODNEGO
Pokrowce na paski podbródkowe można zdejmować i prać, co ułatwia czyszczenie po bardziej ekstremalnych wtargnięciach na tor wyścigowy.
Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.