Kod produktu: 1181-135 | ID: 1158428
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
ICONIC, jedyna kolekcja syntezatorów zawierająca dźwięki najlepiej sprzedających się utworów na świecie, granych przez oryginalnych graczy i programowanych przez oryginalnych programistów. Bardziej autentycznego brzmienia nie można znaleźć!
EastWest połączył siły z Anthonym Marinellim, mózgiem syntezatorów stojącym za Thrillerem Michaela Jacksona, aby upewnić się, że wszystko w ICONIC brzmi wiernie oryginalnym produkcjom światowych megahitów. Próbkując rzadkie zabytkowe syntezatory, takie jak ARP 2600, Minimoog Model D, Oberheim OB-X, Sequential Prophet 5, Yamaha CS-80 i Synclavier II, EastWest umiejętnie odtworzył niektóre z najbardziej kultowych dźwięków w historii muzyki i przekształcił je w nowoczesne wirtualne instrumenty.
Interfejs użytkownika ICONIC koncentruje się wokół FX Pad z 4 wybieralnymi efektami makro, które modulują wiele parametrów jednocześnie. Łącząc klasyczny design pokrętła na funkcję z eleganckim nowoczesnym stylem, wszystkie elementy sterujące ICONIC są łatwo dostępne na jednej stronie. Kształtuj te dźwięki syntezatora ICONIC za pomocą dwóch filtrów, które można modulować, zaawansowanego 16-stopniowego arpeggiatora, wielomodowego portamento (glide) i mnóstwa efektów, aby poszerzać, pulsować, zniekształcać, opóźniać i uprzestrzenniać ostateczny dźwięk.
Podczas gdy ICONIC zawiera syntezatory i dźwięki używane w klasycznych utworach, które sprzedały się w setkach milionów egzemplarzy, nie jest on przywiązany do żadnego jednego okresu czasu. Po nagraniu tych rzadkich syntezatorów w historycznym EastWest Studio 1, producenci wysłali również dźwięki do analogowych magnetofonów taśmowych (w tym lampowego Studera J37) i podkręcili je do poziomów, aby stworzyć nasycenie taśmy i zniekształcenie harmoniczne dla alternatywnego, nowoczesnego brzmienia. Instrumenty zostały również ponownie wzmocnione w EastWest Studio 2, przy użyciu wielu pozycji mikrofonowych, aby dźwięk studyjny mógł zostać dodany do dźwięków bezpośrednich, techniki często stosowanej przez inżyniera dźwięku i miksera Thriller Bruce'a Swediena.
Cechy