To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Szukasz roweru wytrzymałościowego o wysokich osiągach, ale za niższą cenę?
- Poznaj Fenix Disc: tańszy brat Fenix SLiC. Na tym wszechstronnym rowerze szosowym poradzisz sobie ze wszystkim: od stromych podjazdów i długich zjazdów po wymagający bruk.
- Fenix Disc ma podobną jakość jazdy i właściwości jak Fenix SLiC. Rama ma wewnętrzne prowadzenie linek, co zapewnia schludny wygląd, ma tę samą rurę dolną w kształcie rombu, która zapewnia dodatkową sztywność i trwałość, a także ma tę samą geometrię.
- Podczas opracowywania Fenix Disc postanowiliśmy skupić się na utrzymaniu niskiej ceny detalicznej, zachowując jednocześnie sztywność i komfort jazdy Fenix SLiC na poziomie elitarnym, stosując inne komponenty i inną technologię włókna węglowego. Dzięki zmodyfikowanemu układowi karbonu rama Fenix Disc jest tylko o 120 gramów cięższa od ramy Fenix SLiC.
Technologie
Komfortowe wsporniki siodełka
- Tył roweru ma kluczowe znaczenie zarówno dla zwiększenia komfortu, jak i maksymalizacji przeniesienia mocy.
- Dla większego komfortu wsporniki siodełka są połączone niżej z rurą podsiodłową. Dzięki dolnemu punktowi styku zarówno rura podsiodłowa, jak i sztyca mogą skuteczniej filtrować wibracje. Ponadto wsporniki siodełka mogą zapewnić większą elastyczność w pionie. Wszystko to skutkuje bardziej komfortową jazdą na rowerze.
- Jeśli chodzi o zwycięskie waty, kształt wsporników siodełka jest owalny, a najszerszy bok znajduje się na osi poziomej. Jest to klucz do maksymalizacji przeniesienia mocy. Układając ten szeroki bok poziomo, każdy wyprodukowany wat zamienia się na prędkość, bez utraty mocy w drodze do tylnego koła.
Ridley Essential Carbon
- Producentem węgla jest światowy lider rynku: Toray. Japoński producent jest liderem w każdym aspekcie rozwoju technologii carbon i dostawcą absolutnie czołowych światowych marek w wielu branżach.
- W serii Essential używamy dwóch rodzajów węgla: 24T i 30T. Seria Elite idzie jednak o krok dalej i wykorzystuje również węgiel 50T i 60T. Dodając te dwa rodzaje węgla, w połączeniu z dużym wysiłkiem, możemy uzyskać wyjątkowo niską wagę bez uszczerbku dla komfortu i sztywności.
- Seria Essential bezpośrednio czerpie korzyści z wiedzy o układzie węgla zdobytej podczas tworzenia serii Elite. Oznacza to, że seria Essential osiąga ten sam poziom sztywności i komfortu, aczkolwiek jest nieco cięższa ze względu na zastosowanie tylko 24T i 30T, które wymagają większej liczby warstw w porównaniu do 50T i 60T, aby osiągnąć pożądaną sztywność.
Wężyki Fenixa
- Fenix ma unikalny profil tuby. Kiedy przetniesz ramę wzdłuż na pół, zobaczysz wyraźną różnicę pomiędzy „komfortem” a „sztywnością”.
- Ponadwymiarowe stery zapewniają dodatkową sztywność i stabilność, które są natychmiast odczuwalne podczas przyspieszania lub podczas precyzyjnego prowadzenia. Masywna rura dolna zwiększa sztywność, jednocześnie zwiększając siłę. Suport BB86 i asymetryczny dolny widelec zapewniają maksymalne przeniesienie mocy.
- Lekko zakrzywiona górna rura staje się węższa i zaokrąglona w miarę zbliżania się do rury podsiodłowej. Podobnie jak resor piórowy pomaga absorbować nierówności na drodze. Sztyca podsiodłowa o średnicy 27,2 mm filtruje wibracje, a wąskie, owalne wsporniki siodełka zapewniają idealną równowagę pomiędzy sztywnością i komfortem.
Sterowanie F
- Linki umieszczone z przodu roweru mają duży wpływ na jego właściwości aerodynamiczne. Z drugiej strony, pozbycie się linek z przodu zapewnia przewagę aerodynamiczną sięgającą aż 10 do 14%, w zależności od roweru.
- Właśnie dlatego dział badawczo-rozwojowy poświęcił wiele czasu i wysiłku na opracowanie rury sterowej w kształcie litery D, która integruje wszystkie kable przednie.
- Dzięki tej unikalnie ukształtowanej rurze sterowej wszystkie kable można poprowadzić przez kierownicę i mostek, wzdłuż płaskiej przedniej części rury sterowej i w dół do ramy. Tutaj kable są całkowicie ukryte przed wiatrem i okiem, dzięki czemu masz schludnie wyglądający rower, który wygrywa Twoją prędkość.