To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Korba FC-R8100 ULTEGRA zachowuje tę samą szybką, precyzyjną przednią zmianę przełożeń i wydajne przeniesienie mocy, do której przyzwyczaili się rowerzyści Shimano, ale z jeszcze większą liczbą opcji długości ramienia korby. Korby ULTEGRA o długości od 160 do 175 mm są teraz przeznaczone dla mniejszych rowerzystów, triathlonistów i rowerzystów zainteresowanych krótszymi ramionami korby.
- Integralna część 12-biegowej szosowej gamy Shimano, korba FC-R8100 opiera się na legendarnej przedniej zmianie przełożeń i wydajności przełożenia Shimano. Dzięki udoskonaleniom zapewniającym płynną 12-biegową zmianę przełożeń, korba ULTEGRA jest teraz oferowana w długościach od 160 do 175 mm, zapewniając wydajność i lepsze dopasowanie dla mniejszych rowerzystów, triathlonistów i rowerzystów o określonych wymaganiach biomechanicznych.
CECHY
- Optymalna równowaga sztywności, wytrzymałości, wagi i wydajności obrotowej
- Struktura HOLLOWGLIDE zmniejsza wagę, ale zachowuje wytrzymałość, co zapewnia lepsze przenoszenie mocy i szybszą, bardziej precyzyjną zmianę przełożeń z przodu
TECHNOLOGIE
Technologia Hollow na zewnętrznej tarczy
- Pusta struktura o wysokiej sztywności zmniejsza wagę, ale zachowuje wytrzymałość. Lepsze przenoszenie mocy oraz szybsza i bardziej precyzyjna zmiana przełożeń z przodu.
Puste, kute ramiona korby
- Lekki mechanizm korbowy nie tylko zmniejsza wagę roweru, ale także zmniejsza masę obrotową, aby pomóc w przyspieszaniu.
- Wyzwaniem jest zmniejszenie ciężaru korby bez zmniejszania jej wytrzymałości i sztywności.
- Zaawansowana technologia kucia SHIMANO rozwiązała problem dzięki korbie HOLLOWTECH.
- Podobnie jak wysokiej jakości rury ramy, wydrążone ramię korby może zapewnić niesamowitą wytrzymałość i sztywność przy bardzo niskiej wadze.
HOLLOWTECH II
- Zapewnia najlepszą równowagę między sztywnością, wytrzymałością, wagą i wydajnością obrotową
Koncepcja technologii HOLLOWTECH II koncentruje się na stworzeniu doskonałego mechanizmu korbowego, który zmaksymalizuje przenoszenie mocy rowerzysty. Sztywność mechanizmu korbowego zapewnia wydajność pedałowania, a jego waga, kluczowy element mechanizmu korbowego, którego potrzebujesz, pomaga w jeździe na dłuższych dystansach, na których rowerzysta musi więcej pedałować. Oczywiście SHIMANO dążyło do uzyskania optymalnej równowagi między sprzecznymi potrzebami sztywności a jednocześnie lekką korbą. Technologia HOLLOWTECH to ultralekka wydrążona korba stworzona przez SHIMANO przy użyciu własnej, zastrzeżonej technologii kucia, która również zachowuje sztywność. Dodanie technologii HOLLOWTECH II integruje oś suportu z prawym ramieniem korby, zapewniając większą sztywność i oszczędność masy, aby osiągnąć równowagę wymiarów. Jego zewnętrzny system łożysk suportu zapewnia lepszy rozkład masy i większą stabilność pedałowania, co pozwala na bardziej efektywne przenoszenie mocy.
- Mechanizm korbowy HOLLOWTECH II został opracowany przez dążenie do optymalnej równowagi sztywności i wydajności obrotowej w lekkiej i pięknej konstrukcji mechanizmu korbowego.
Uszczelnienie o wysokiej precyzji
- Co więcej, mechanizm korbowy HOLLOWTECH II ma bardzo precyzyjne uszczelnienie w obszarze łożyska, aby zwiększyć trwałość, utrzymując doskonałą wydajność obrotową przez długi czas.
Oś i łożyska o średnicy 24 mm
- Dlaczego warto wybrać oś i łożyska 24 mm do mechanizmu korbowego HOLLOWTECH II?
Średnica osi i łożysk suportu miała kluczowe znaczenie dla rozwoju, ponieważ obszar osi suportu jest powiązany z takimi kluczowymi elementami, jak sztywność, wytrzymałość, waga i wydajność obrotowa.
Ważne jest całkowite wyważenie mechanizmu korbowego
- Ponadto, biorąc mechanizm korbowy jako całość, niezbędna jest całkowita równowaga sztywności ramienia korby, sztywności osi, położenia łożysk i innych.
- Rzeczywiście, mechanizm korbowy został zaprojektowany przez dokładne rozważenie całkowitego wyważenia tych elementów, aby zapobiec pęknięciu.
Łożysko zaburtowe
- W przypadku większości ram z mufami suportu 68 mm, HOLLOWTECH II z osią 24 mm może ustawić położenie łożyska na zewnątrz ramy, aby zapewnić lepszy rozkład masy i większą stabilność.