To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Trail Boss dyktuje warunki na szlaku. Prawdziwie wszechstronna, ta opona czuje się jak w domu na lokalnym singletracku. Spójny, blokowy bieżnik minimalizuje opory toczenia, dopóki nie naciśniesz hamulca i nie pozwolisz, by pokrętła wykonały swoją pracę. Połącz go z Vigilante 2.3 z przodu, aby uzyskać doskonałe połączenie szlakowe. Szukasz tego sprawdzonego wzoru bieżnika o większej szerokości i zaktualizowanym wyglądzie? Sprawdź Trail Bossa 2.4/2.6.
- STOSOWANIE : Biegi Przełajowe - Szlak - Enduro
BEZKOMPROMISOWY BIEŻNIK
- Niektóre opony są pół-śliskie i szybkie, podczas gdy inne są masywne i gryzą. Trail Boss została zaprojektowana jako opona terenowa do średnich tras. Ciasne zgrupowania środkowych gałek zmniejszają opory toczenia bez wahania wbijania się podczas hamowania. Wysokie zewnętrzne klocki szybko zapewniają przyczepność w najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.
STRATEGICZNIE KIERUNKOWA lamówka
- Środkowe i pośrednie pokrętła mają nacięcia w kierunku, który poprawia przyczepność podczas przyspieszania i hamowania, zwiększając liczbę krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy naciskasz pedały lub hamujesz. Zewnętrzne klocki mają lamele biegnące równolegle do opony, aby zapewnić powierzchni klocków lepszą przyczepność na zakrętach.
KONSTRUKCJA SKIEROWANA DO TYŁU
- Trail Boss 2.25 ma ząbkowane klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania, a ich stosunkowo ciasne rozmieszczenie poprawia żywotność tylnej opony, zwiększając całkowitą powierzchnię, przeciwdziałając dużym siłom hamowania. Solidne klocki boczne wystają poza ścianę boczną opony, aby chronić ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.25 z Vigilante 2.3 z przodu.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
PODWÓJNY ZWIĄZEK DNA
- Dual DNA to idealne połączenie wydajności, przyczepności i trwałości. Bieżnik w środkowej części zawiera twardszą mieszankę gumową, która zapewnia szybsze toczenie i zwiększoną trwałość, podczas gdy boczne klocki są wykonane z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy, która poprawia kontrolę i przyczepność. Innymi słowy... prędkość tam, gdzie chcesz, i przyczepność tam, gdzie jej potrzebujesz.
OCHRONA PRZED PRZEBICIEM SG2
- Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciem i przebiciem. Stopka do stopki SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru wytrzymałego (dwuwarstwowego) karkasu.